FEMEL amb la col·laboració de la correduria M.PIQUE ofereix a un cost preferent la contractació de la pòlissa d’accidents obligatòria regulada en el Conveni d’Indústries Siderometal·lúrgiques de les comarques de Lleida (2025-2027), les condicions son exclusives per als socis de FEMEL i contemplen els capitals establerts al conveni garantit per la companyia Occident.
Condicions exclusives per a socis de FEMEL:
- Preu per treballador/any: 3,75€
- Pòlissa mínima: 40€/any
- Es garanteix aquest preu per als capitals establerts per l’any 2026.
Passos a seguir per a la contractació:
- Empleneu el formulari (exclusiu per a socis).
- En un màxim de 24/48h de l’enviament del formulari, rebreu la pòlissa digital al correu electrònic indicat.
La pòlissa es regularitzarà anualment, rebreu una comunicació automàtica per actualitzar el número de treballadors.
Més informació sobre l’obligació de disposar de pòlissa d’accidents
Art. 48. Pòlissa accidents de treball, indemnitzacions:
- En cas de mort, incapacitat temporal absoluta o gran invalidesa, derivades d’accident de treball o de malatia professional serà de 20.000 € per l’any 2025, 21.000 € per l’any 2026 i 22.000 € per l’any 2027.
- En cas d’incapacitat permanent total derivada d’accident de treball o malaltia professional serà de 15.000 € per l’any 2025, 16.000 € per l’any 2026 i 17.000 € per l’any 2027.
Us recordem que el termini màxim per contractar la nova pòlissa d’accidents és de dos mesos comptats a partir de la data de publicació al Butlletí Oficial de la Província (11 de desembre del 2025). Recomanem contractar-la abans de l’11 de febrer del 2025.
Per qualsevol dubte o qüestió, podeu contactar amb femel@femel.org.




